Wednesday, March 30, 2016

New Single: Listen to "Au plus près de mes rêves" from Axel Hirsoux

Axel Hirsoux - "Au plus près de mes rêves"
(Released: 29.03.2016)
It's already two years ago since the man with the big voice, Axel Hirsoux, represented Belgium at the Eurovision Song Contest 2014 in Copenhagen with "Mother".



Axel released after Eurovision already some follow up singles ("Bellissimo", "Because You Need Me" and "Après l'hiver"). Axel is still working on his solo album and is now back with his brand new single "Au plus près de mes rêves".

"This song is a new challenge for me, because I try a new style. For a lot of people I'm just a vocal singer, but I have to say that I love different music styles." said Axel about his new single and continued "It's about your dreams. Everything is possible if you dream, life is always beautiful - so dream your life and live your dreams!". 


"Au plus près de mes rêves" 
***Lyrics***


A chaque pas 
On peut changer l'histoire 
Un nuage noir 
Loin du ciel bleu s'évade 
Je veux trouver là où que j'aille
Mon paradis 
La vie que j'ai choisie 
Que le bonheur m'envie 

REFRAIN 
Moi je veux t'emmener 
Au plus près de mes rêves 
Ou rien ne s'achève 
De l'or dans les détails 
Tout ce que je verrai 
Au fil de nos pages 
Ce soir oublie tes peurs 
Viens je t'emmène ailleurs 
Près de ton cœur 

Tous les coins sombres 
Ont leurs jardins secrets 
Dans nos sommeils 
Des rêves qu'on a défaits
Je veux trouver là où que j'aille 
Mon paradis 
Ce qui n'a pas de prix 
Que le bonheur m'envie / Ton regard sur la vie

REFRAIN 
Moi je veux t'emmener 
Au plus près de mes rêves 
Ou rien ne s'achève 
De l'or dans les détails 
Tout ce que je verrai 
Au fil de nos pages 
Ce soir oublie tes peurs 
Viens je t'emmène ailleurs 
Près de ton cœur 

Composer: Elias and Christophe Balency 
Songwriter: Elias, Iza Loris and Sabine Cardinal

In some days he will be part of "Amsterdam Calling" on 8th April 2016. For sure, he will perform his new single besides his well known Eurovision entry.

Support Axel Hirsoux and his music. Download "Au plus près de mes rêves" on iTunes or listen to it on Spotify: 

For other possibilities check the stores in your country.

Find out more about Axel and follow him: 

No comments:

Post a Comment